کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316349 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دولت به دنبال ارزان‌سازی دیتاسنترهای داخلی

معاون وزیر ارتباطات گفت: باید در بازار نرم‌افزار منطقه و دنیا سهم پیدا کنیم. درصدد ارزان کردن میزبانی و ایجاد مراکز داده استانی هستیم تا هر که یک نیاز جامعه را به اپلیکیشن تبدیل کرد و در خدمت مردم قرار داد، هزینه‌هایش کاهش یابد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس، نصرالله جهانگرد در ششمین جشنواره وب و موبایل ایران، سه ویژگی فضای مجازی را درهم‌آمیختگی زیرساخت‌ها با خدمات، حرکت از ابزار به سمت رایانش ابری و حرکت از وب به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توصیف کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در چنین شرایطی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها مجبوریم جهشی حرکت کنیم.
دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات با طرح این سوال که چرا مردم هر روز بیش از پیش به‌دنبال خرید اینترنتی هستند، گفت: تنوع، سهولت در خرید، ارزان‌تر بودن، صرفه جویی در زمان، قدرت مقایسه، حمل و نقل آسان و خرید در هرجا و هر وقت دلیل این علاقمندی است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: فعالان تولید اپلیکیشن باید به این نکته توجه کنند که کدام بازار را مورد هدف قرار دهیم تا درآمدزایی بیشتر و سریعتری داشته باشیم و زودتر به هدف برسیم.
وی «محلی‌گرایی» در تولید اپلیکیشن‌ها را یکی از عناصر مهم موفقیت در این زمینه عنوان کرد و گفت: شرکت‌ها باید بتوانند اپلیکیشن‌هایی تولید کنند که نیازهای محلی را برآورده کند.
دبیرشورای عالی فناوری اطلاعات ادامه داد: آمارها نشان می دهد در دنیا 90 درصد اپلیکیشن‌ها به صورت محلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
جهانگرد تصریح کرد: هر ایده‌ای که یکی از موضوعات اطراف ما را تبدیل به خدمت کند درآمدزا خواهد بود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان این‌که بازار کشور، بازار بزرگ و روبه‌رشدی است، افزود: باید در سطح منطقه و دنیا در بازار اپلیکیشن‌ها سهم پیدا کنیم. این امر در بدو کار مستلزم حضور در بازار داخلی و محلی است و در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.
وی با اشاره به تغییر پارادایم تجارت الکترونیک، سه نسل تکنولوژی را مقایسه کرد و ویژگی نسل سوم را وجود شبکه‌های اجتماعی دانست که نقش مهمی در تجارت الکترونیک دارد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با برشمردن ویژگی‌های اقتصاد دانش بنیان تأکید کرد: اقتصاد دانش بنیان تعامل بین دولت و جامعه است. برنامه‌های توسعه باید با مشارکت جامعه مخاطب اجرا شود. «رشد دانش‌بنیان» دستوری نیست و نمی‌تواند توسط دولت دیکته شود؛ دولت تنها تسهیل کننده و تأمین کننده زیرساخت‌هاست.
جهانگرد اعلام کرد: بدین منظور ما به‌دنبال آن هستیم، تا میزبانی را در کشور ارزان کنیم و با راه‌اندازی مراکز داده استانی به‌دنبال پایین آوردن هزینه هستیم. هدف این است هر کس که توانست یک نیاز جامعه را به یک اپلیکیشن تبدیل کند و در خدمت مردم قرار دهد باید هزینه‌هایش کاهش یابد.
وی اظهار امیدواری کرد: شرکت‌های نوآور به خلاقیت‌های بیشتری بپردازند و شاهد بالندگی آنها در همه عرصه‌ها باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19501 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/12/03 تعداد مشاهده: 1591
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

4145 1392/12/03 09:25
تو بحث اینترنت تا حالا ندیدیم چیزی ارزان شود فقط حرفه !!!!!!